Mijn eerste reis - Reisverslagen van Celia Bos - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Celia Bos - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Vanuit mijn studie was er een mogelijkheid om de minor Internationalisering te volgen. Ik wilde dit graag en heb gekozen voor Suriname. Samen met Elkie van Keulen en Corine Westrik ga ik dit avontuur aan.
Elkie ken ik nu drie jaar en is een hele goede vriendin van me geworden. Corine ken ik nog niet zo goed maar tijdens alle voorbereidingen heb ik haar een beetje leren kennen. Ik ga er vanuit dat het helemaal goed gaat komen samen.
Wij slapen op Evangelisch Centrum Lob Makandra. Hier zijn de mensen onder andere bezig met goede doelen. Wil je meer lezen over deze projecten en over het Evangelische Centrum zelf? Kijk dan even op de site.
http://www.lobmakandra.org

Verder gaan wij lesgeven op een basisschool hier in de buurt. Ik hoop erg dat ik mijn steentje kan bijdragen en dat ik net zo veel kan leren van deze kinderen, als zij van mij.

Ik heb erg veel zin in dit avontuur ondanks alle lieve mensen hier die ik drie maandjes niet ga zien.

Recente Reisverslagen:

19 November 2014

Wat een goede afsluiter: Bier en pizza.

29 Oktober 2014

a bumpy ride, ziplinen en gezellige feestjes.

17 Oktober 2014

Oké dan, er moet ook gewerkt worden.

04 Oktober 2014

Chikungunya muskiet? No spang

23 September 2014

Wat een prachtig land.
Celia

Hallo, Ik ben Celia en ik ga voor ongeveer tien weken naar Suriname om les te geven op een basisschool. Daarna ga ik voor twee weken naar Curaçao om vakantie te houden. Over mijn tijd in Suriname zal ik zo vaak mogelijk proberen een blog bij te houden zodat jullie een beetje kunnen lezen wat ik aan het ervaren ben. Als ik in Curaçao ben hoef je niet veel te verwachten. Ik lig dan waarschijnlijk in de zon met een cocktail. Ik heb er nu al ontzettend veel zin in! Groetjes,

Actief sinds 27 Aug. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6892

Voorgaande reizen:

11 September 2014 - 07 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: